Amikor nem csak a fogyasztás számít

2016. február 1. (hétfő)
Egy amerikai város rendőrsége hibrid Toyotára váltott, de az autókkal járőröző rendőrök szerint hibás volt a döntés.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Hosszas elemzések után született meg a döntés, miszerint az amerikai Arkadelphia város rendőrsége a tíz kiöregedő Ford Crown Victoria helyett Toyota Camry hibrideket vásárolt járőrautónak, leginkább azért, mert a város visszautasította a seriffnek azt a kérését, hogy Chevrolet Tahoe szabadidő-autókat vásároljanak.


A város boldog, mert nagyjából fele akkora fogyasztással üzemelnek a rendőrautók és a karbantartási költség is alacsonyabb, azonban az autókat napi szinten használó rendőrök már nem elégedettek a döntéssel. Leginkább azzal van bajuk, hogy amíg az alvázas Fordok nagy teherbírású felfüggesztést kaptak, és különösebb probléma nélkül lehetett velük akár földutakon is bűnözőket üldözni, a Camry hibridekkel ilyen téren még nincs tapasztalat. Abból kiindulva, hogy normál felfüggesztéssel rendelkeznek az új járőrautók, nem bíznak bennük, és ha a bűnözők is rájönnek erre, mármint hogy földutakon el tudnak menekülni előlük, annak nem lesz jó vége.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Amikor nem csak a fogyasztás számít

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér