Amikor az átépítés után rondább lesz az autó

2012. július 4. (szerda)

Valaha egy Ford Mustang kabrió volt a képeken látható autó, amíg a SixTen cég a kezébe nem kaparintotta.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Három példaképe volt a SixTen Sabre nevű autó alkotóinak, a Morgan Aero8 (orr), a Chrysler Atlantic tanulmány (far) és az 1950-es évjáratú MG Y (sárvédők). Sajnos azonban a jó részletekből nem sikerült valami szerencsés kinézetű autót faragni.


Kiindulási alapnak az 1994-től gyártott Ford Mustang kabrió szolgál, amelyből az Egyesült Államokban már pár ezer dollárért lehet kapni egyet. Ennek megfelelően az erőforrás és a felfüggesztés esetleges tuningját is a megrendelőre bízzák, a SixTen alkotói csak a karosszéria átépítésével foglalkoznak, amely a rengeteg műanyagozás mellett még az első tengely 56 centiméterrel előrébb helyezését is tartalmazza.

A hátsó résznek azért furcsa a megjelenése, mert a Volvo XC60-as hátsó lámpáit építik be oda – elfektetve. Az utastérben semmihez nem nyúlnak, azonban ha a kedves ügyfél azt kéri (és ki tudja fizetni), akkor mindent beborítanak a fényezéshez passzoló színű bőrkárpittal. Persze nem csak kulcsrakészen lehet megvásárolni a SixTen Sabre-t, hanem egy 10 900 dolláros építőkészlet segítségével a kedves ügyfél is megvalósíthatja álmát.

A SixTen Cars nevű cég még két másik autót készít  Mustang kabrió alapján, mindkettő klasszikus, de amíg a Spirit még kinéz valahogy, addig a Shot Rod nevű alkotás már komoly kihívásokkal küzd e téren. Mindezek megtalálják az amerikai cég weboldalán.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Amikor az átépítés után rondább lesz az autó

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

derült
24 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér