Alpha One: Cayman - 200 kg, +500 LE

2012. július 31. (kedd)

Kész szuperautó tervekkel állt elő a német Alpha-N, már csak a megrendelő hiányzik.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A német Alpha-N tuningcég még új szereplő a piacon, de nincs hiány a magabiztosságban. Máris saját szuperautójukat tervezik, az alapvető elgondolással már megvannak, már csak egyedül a megrendelő hiányzik az Alpha One megépítéséhez.


A lelkes csapat tagjai úgy vannak vele, hogy kijavítják a Porsche hibáját, hiszen a zuffenhauseniek szándékosan úgy építették meg a Porsche Caymant, hogy az minden téren egy kicsit maradjon el a 911-estől. Márpedig a középmotoros felépítés miatt ez az autó elméletileg sokkal jobb menetdinamikai jellemzőkkel rendelkezik, mint a farmotoros nagytestvér. Persze ennek eléréséhez jó sokat kell faragni a gyári konstrukción. Az Alpha-N például a tetőlemez kivételével kihajítja a karosszériát, és karbonból sütött elemekkel teszi azt újra teljessé. Az egyedi forma mellett jelentős tömegcsökkenéssel is jár az átalakítás, 1080-1280 kg-os saját tömeggel számolnak. Azért ilyen nagy  szórás, mert a megrendelő kívánságának megfelelő extrákat építik az autóba, arról nem is beszélve, hogy a 300 lóerős szívómotortól a 800 lóerős, biturbó hathengeres boxermotorig bármit megvalósítanak. Egyelőre nem tudjuk, mikor lesz valóság az Alpha One.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Alpha One: Cayman - 200 kg, +500 LE

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 208, Seat Ibiza, Honda Civic Type-R, Toyota Avensis, Volkswagen Sharan
  • Volkswagen Buggy
  • Teszt: BMW 228i Cabrio, Mercedes-Benz CLA 200 CDI Shooting Brake, Fiat Dobló Panorama 1.6 Multijet, BMW R 1200 R
  • Szerviz: fékteljesítmény növelése
  • Használt autó vásárlói szokások

Időjárás

Budapest

derült
33 °C
17 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér