Az elhalasztott 88. Le Mans-i 24 órás autóverseny előtt ment tiszteletkört a GR Super Sport utcai autó álcázott prototípusa – az eddigiekhez képest új vonás volt a nyitott vezetőfülke –, Alexander Wurz korábbi Toyota Gazoo Racing versenyző ült a volán mögött, aki azt nyilatkozta: „Egy ilyen bemutató kör értelemszerűen nem a határok kereséséről szól, de így is érezhető volt, micsoda lehetőségek rejlenek az autóban. Egyértelműen érezhető a hasonlóság a GR Super Sport és a TS050 Hybrid versenyautó között, különösen az összkerékhajtás és a hibrid rendszer terén. A mérnökök szerint épp csak kóstolót adtak az autóból, így alig várom, hogy hamarosan ismét vezethessem azt.”

A 2016-ban debütált TS050Hybrid szerezte a Toyota első LeMans-i győzelmét, ez tartja az aktuális körrekordot. 2018-ban jelentették be az utcai változat kifejlesztését, amely megtartja a versenyautó 2,4 literes V6-os biturbót használó hibrid rendszerét, és 1000 lóerős teljesítményt ígér.