Álca nélkül: Volvo V90 – ezúttal életnagyságban

2016. január 4. (hétfő)

A svéd Teknikens Värld újság közölte az első képeket az álcázás nélküli, életnagyságú Volvo nagy kombiról.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Kisautóként már korábban megismerhettük a Volvo új nagy kombiját, most pedig a svéd Teknikens Värld újságnak hála az életnagyságú autót is láthatjuk a bemutató előtt – mindenféle álcázás nélkül.


Az előd V70-eshez képest a karosszéria hossza 15 centivel, 4 centi híján 5 méterre növekedett, azonban ez lényegében teljesen (13 cm) az utastér javára megy el, a hátsó szélvédőt is előredöntötték, úgyhogy változatlan méretű raktérre számíthatnak a vásárlók. Amíg az S90-es limuzint a Detroiti Autószalonon mutatja meg először a nagyközönségnek a Volvo, a V90-es kombi premierjére egészen a Genfi Autószalonig kell várnunk, az szabadidő-autós körítésű változat pedig 2016 vége felé lesz hivatalos V90 Cross Country néven, hiszen az XC90 már foglalt – hacsak nem látjuk majd korábban kisautó formájában.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül: Volvo V90 – ezúttal életnagyságban

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér