Álca nélkül: Mazda CX-4

2016. március 9. (szerda)

A legújabb fényképeken már jól látszik, hogy a Mazda CX-4 néven dobja piacra a saját szabadidő-autó kupéját.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Úgy tűnik, a Mazda CX-5-ös szabadidő-autó nem elég sportos megjelenésű, ezért még lendületesebb ívű tetővonallal megrajzolt karosszériát is készítenek ugyanarra az alapterületre. Mivel fizikailag kisebb – leginkább laposabb pár centivel – az újdonság, a házon belüli rangsorban végül a 4-es számot érdemelte ki az újdonság.


Ráadásul a hírek szerint olcsóbban is adják majd a nagyobb testvérénél az autót, nem sokkal, épp csak annyival, amit a 120 lóerős 2,0 literes benzinmotor és az elsőkerékhajtás enged – ez lesz majd az alapváltozat, egyébként a nagytestvérből ismert motorok és hajtások lesznek választhatóak a 192 lóerős, 2,5 literes benzinessel bezárólag – eleinte. A hírek szerint később ennek a motornak a turbós változata hajthatja az CX-4 MPS változatot, amit a kompakt forró ferdehátúak ellen vetne be a Mazda.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül: Mazda CX-4

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér