Az észak-amerikai piac kapcsán jelentette be a Honda, hogy feltámasztja a legendás Integra nevet. A legjobb tippek alapján az európai Civic Type R technikáját pakolják bele a lépcsős hátú karosszériába, és ezt az elképzelést csak erősíti a kínai védjegy-adatbázisban most megjelent Honda Integra. A lépcsős hátú Civic első-hátsó lökhárítóját cserélték csak le, és készen is van az Integra – az eltérés mindössze 15 mm hosszban, minden más méret mm-re egyezik. Ennek indoka, hogy a GAC-Honda és a Dongfeng-Honda vegyesvállalatok így nem pontosan ugyanazt az autót árulják; mármint külsőre, hiszen mindkét autó ugyanazt az 1,5 literes, 182 lóerős turbómotort kapja. Az észak-amerikai modellnél várhatóan látványosabb lámpák használatával próbálják majd jobban elkülöníteni a Civic és Integra típust, hiszen ott egy márkán/kereskedőhálózaton belül kínálják majd a két változatot.