Álca nélkül az új Clio Campus

2012. szeptember 13. (csütörtök)

Rögtön három generációt átívelő autó lett a felfrissített Clio Campus.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Renault Dél-Amerikában még egy jó ideig piacon tartja a nálunk egészen mostanáig Clio Campusként megvásárolható, immár kettővel ezelőtti generációt. Épp ezért megfiatalították az autó megjelenését, rögtön az aktuális márka arcot kapta meg a jövőre serdülő korba lépő autó.


Ráadásul a formatervezőknek úgy sikerült a bravúr, hogy egyfelől tényleg jól áll az új orr az autónak, másfelől meg nem is került sok pénzbe az átalakítás. Épp csak a motorháztető és az első lökhárító, no meg a fényszórók formája változott, de például az első sárvédőkhöz már nem nyúltak. Hátul is minimális a változás, új a lökhárító, és C- illetve D alakú fehér betéttel rendelkező, piros lámpákat kapott az autó. Ebben a formában még nálunk is hódítana egy ideig a Clio Campus, de ez a frissítés csak Dél-Amerika sajátja. De azért a Thalia igazán megkaphatná ezt a nózit.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!
Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül az új Clio Campus

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér