Álca nélkül: az orosz elnöki konvoj terepjárója

2016. március 4. (péntek)

Két év múlva lesz az első hivatalos jelenése az orosz elnöki konvojnak, elsőként a terepjáró kifejlesztésével végeztek – most indul majd a tesztelés.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A duble13 zártkörű Instagram-fiókban bukkantak fel az orosz elnöki konvoj számára készülő terepjárónak a fényképei, amelyeken már a sorozatgyártásra alkalmas változatot látjuk – azonban még van bő két év addig, amíg ténylegesen megindul a gyártás.


Csak a következő, 2018-as elnöki beavatáson kerül bevetésre az új elnöki limuzin, addigra készítik el a kíséretet biztosító konvoj járműveit is, amelyek között az itt látható terepjáró illetve csapatszállító buszok is lesznek. Mindegyik jármű azonos moduláris alapra épül majd, a hajtásukról a Porsche Engineering által fejlesztett V8-as és V12-es biturbó erőforrások gondoskodnak, és magánemberek is megvásárolhatják majd az autókat – de ők nem kapnak páncélozást. Közös vonása lesz az autóknak a fényszóróban elhelyezett három darab LED-es menetfény, amelyek az orosz nemzeti színekben – fehér, kék, piros – világítanak majd.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül: az orosz elnöki konvoj terepjárója

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér