Álca nélkül: Aston Martin DB11

2016. január 27. (szerda)

Amíg Nagy-Britanniában még erősen álcázva tesztelik az Aston Martin DB11-est, Spanyolországban sajtófotózás közben sikerült elcsípni az újdonságot.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem túlzás azt mondani, hogy az itt látható DB11-es sikerén áll vagy bukik az Aston Martin sorsa, teljesen új a térváz, ami az alumínium mellett karbont is használ, alaposan átalakították a V12-es erőforrást is, aminek a lökettérfogatát 5,2 literre csökkentették és turbófeltöltőkkel látták el. Abból a szempontból is mérföldkő az újdonság, hogy ez az első olyan autója a briteknek, amely a Mercedessel közösen készül.


A kémfotók tanúsága szerint az elektromos rendszert (és valószínűleg a 9 fokozatú automatikus váltót) veszik át a német gyártótól, a prototípusok belsejében az S-osztály kapcsolóit és digitális műszeregységét használták; a végleges belsőben már nyoma se lesz a német párhuzamnak, az a burkolat alatti elemekre korlátozódik majd. Ennek a lépésnek köszönhetően az Aston Martin a legújabb fejlesztésű aktív biztonsági rendszereket, kommunikációs szolgáltatásokat tudja nyújtani.

Az alaposan átalakított, 5,2 literes, két turbóval is ellátott V12-es teljesítménye a hírek szerint kezdetben 600 lóerő lesz, később a különféle speciális modellekben a 700 lóerőt is elérik majd. Az ugyanerre az új fejlesztésű térvázra épülő Aston Martin belépőmodell már a Mercedes-AMG GT V8-as biturbóját kapja majd. Valamikor az év második felében indul majd az Aston Martin DB11 forgalmazása, a leleplezésre a Genfi Autószalonon kerül majd sor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül: Aston Martin DB11

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér