Álca nélkül: a Mazda szabadidő-autó kupéja

2016. január 15. (péntek)

Kupés körítéssel is jól néz ki a Mazda szabadidő-autója, amelyet várhatóan CX-4 néven dobnak majd piacra a nyáron.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Kínában, a popsuv nevű weboldalon jelentek meg a Mazda legújabb modelljének első, mindenféle álcázást nélkülöző képei, a CX-4-es modell a kompakt szabadidő-autók kategóriájába viszi el a kupé karosszériát, ahogy azt a Koeru tanulmány is mutatta. Műszakilag egyébként a CX-5-ös közeli rokona lesz az újdonság, ami onnan is látszik, hogy amennyire az ablakon át befényképezve látni lehet, a műszerfal megegyezik a nagyobb autóval.


De nem csak annak érdemes odafigyelnie erre az autóra, aki szabadidő-autót akar vásárolni, abból kiindulva, hogy 19 colos felnivel is fényképeztek korábban álcázott prototípust, a forró ferdehátúak rajongói, jelen esetben az MPS-rajongók is izgulhatnak. A Mazda CX-9-esben debütált turbós, 2,5 literes Skyactiv négyhengeres mellé itt adott lenne az összkerékhajtás is, ami egyébként a Mazda3-as személyautóban jelenleg nem elérhető Európában.

Egyébként a Mazda CX-5-ösben használt erőforrásokat lehet majd kérni a CX-4-es kupéhoz is, az alacsonyabb magasság és tömeg miatt jelen esetben még gyorsabb haladást és alacsonyabb fogyasztást kapnak majd a vásárlók. Nem biztos, hogy Genfben ismerjük meg az újdonságot, valószínűbb, hogy a New Yorki Autószalonon leplezik majd le hivatalosan; nagyobb piaca lesz a Mazda CX-4-esnek az észak-amerikai, mint az európai.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül: a Mazda szabadidő-autó kupéja

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér