Álca nélkül a kecskeméti Mercedes kupé

2012. szeptember 13. (csütörtök)

Izlandon fényképezték le mindenféle álca nélkül a Mercedes CLA-t, a kecskeméti kupét.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Észak Amerikában, valószínűleg a Los Angelesi Autószalonon leplezi majd le a Mercedes a kecskeméti gyár második autóját, a CLA nevet viselő, kompakt kategóriába tartozó négyajtós kupét. Ezt az autót sikerült most lefényképezni – miközben épp sajtófotókat/videókat készítettek róla.


Bernhard Kohlmeier Frankfurtból Izlandi megszakítással repült New Yorkba, és szállodai szobájának ablakából készítette az itt és a kapcsolódó galériában kicsit nagyobb méretben látható felvételeket az autóról – a Grindavik közelében található Northern Light Inn fogadóról van szó.

Minden bizonnyal a különleges természeti környezet miatt választották Izlandot, ezek a képek pedig nagy valószínűséggel filmforgatás közben készültek – a képeken nem természetes köd, hanem a helyi geotermikus erőmű gőze látható. Az idő alatt, amíg az autóval közúton közlekedtek, mindent takaró fehér fóliát raktak a karosszériára, de úgy tűnik, azzal nem számoltak a Daimler (által megbízott ügynökség) emberei, hogy a közeli szállodában pont akkor néz ki az ablakon valaki, amikor ők dolgoznak. Nekik pechjük volt, nekünk meg szerencsénk.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül a kecskeméti Mercedes kupé

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér