Álca nélkül: a Fiat új minimálautója

2016. március 29. (kedd)

Sikerült lefotózni az április közepén bemutatkozó Fiat Mobi belépőmodellt. Hozzánk nem jut el.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Jelenleg a helyi fejlesztésű Uno a Fiat legolcsóbb modellje Brazíliában, ennek 37 ezer real az indulóára. Korábban a Mille nevű, egykor Európában Uno néven forgalmazott autó volt a legolcsóbb, de annak a gyártásával a szigorodó előírások (2 légzsák, ABS) miatt le kellett állniuk. Most készültek el az új belépőmodellel, amelyet Mobi néven dobnak piacra áprilisban, 30 ezer real, azaz 2,2 millió Ft alatti indulóárral.


Csak ötajtós karosszériával kínálják az újdonságot, de rögtön kezdettől fogva elérhető lesz a normál mellett a szabadidő-autós körítésű Way változat is. Részben új fejlesztésű a karosszéria, a lemezek alatt egészen a B oszlopig megegyezik a brazil Uno kisautóval a felépítmény, a szélvédő és a tetőlemez csereszabatosak, a tengelytávolságot rövidebbre vették. Egy erőforrást, 1,0 literes, hengerenként kétszelepes négyhengerest kínálnak, ennek teljesítménye benzinnel 75, alkohollal 80 lóerő, a váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású – később robotizált egység érkezése is várható.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül: a Fiat új minimálautója

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér