Elég gyorsan ráunt a Peugeot arra, hogy az Audi hatalmas hűtőrácsát másolja, a hivatalosan csak júliusban bemutatkozó felfrissített 508-asnál már egy szélesebb és laposabb krómozott légbeömlőt kap az orr, amely alatt helyezkedik el a rendszámtábla. A ködlámpák környékén helyezik el a LED-es menetfényt, a fényszórók bumeráng formát kapnak, és kisebbek lesznek a mostaninál; teljesen LED-es fényszóró csak a két csúcs-felszereltségnél lesz a fedélzeten.

Némileg módosítanak az egyes felszereltségek tartalmán, a kombi karosszéria esetén az üvegtető csak az Allure szinttől felfelé jár majd, cserébe már a második Access felszereltségtől ott a fedélzeten a központi érintőképernyő. A 308-asnál már elérhető SMEG+ miatt nem alakítják át teljesen a középkonzolt, a kijelző körül nem lesznek ott a gyorsbillentyűk, de egyébként ugyanazokat a funkciókat tudja majd, amit a kompakt modellnél megismertünk.

A motorok terén Európában a BlueHDi-k terjedése lesz jelentős, az 1,6-os 120 lóerős, a 2,0 literes 150 és 180 lóerővel választható majd. Az alapmotor továbbra is a 120 lóerős, 1,6-os négyhengeres marad, az immár e-THP jelzésű továbbfejlesztett turbós teljesítménye 163 lóerőre emelkedik. A hírek szerint Kínában törlik a választékból a 2,0 és 2,3 literes benzinmotorokat, helyettük az új fejlesztésű 1,8-as THP jelenik meg 200 vagy 240 lóerő teljesítménnyel.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!