Álca nélkül: a 400 lóerős Audi TT RS és R8 Spyder

2016. március 11. (péntek)

Spanyolországban, tankolás közben fényképezték le az új Audi TT RS-t mindenféle álca nélkül, a sárga színű Audi R8 Spyder társaságában.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Micsoda meglepetésekkel lehet találkozni a töltőállomásokon az üzemanyagárak mellett! A spanyolországi Granadában például egy három autóból álló Audi konvojjal futottak össze, amelyek közül kettő még hivatalosan le sem leplezett autó volt, mindenféle álcázás nélkül - ráadásul mindkettő az Audi Hungaria-hoz köthető!


Az Audi R8 Spyder motorja származik Győrből, ahol az 5,2 literes V10-es szívómotort gyártják, amelyet aztán a Lamborghini Huracánba vagy az Audi R8-asba szerelnek - utóbbi esetben 540 vagy 610 lóerő lehet a teljesítmény, előbbinél csak a 610 lóerőt alkalmazzák. De könnyen lehet, hogy a nyitható tetős karosszériával együtt debütál az új alapmotor, amely szintén hazánkban készül, a 3,0 literes, V6-os biturbó 450 lóerővel kerül majd az alapváltozatok hátuljába, ezt is 7 fokozatú, dupla kuplungos váltóval adják.

Az Audi TT RS teljes egészében nálunk készül, ezzel kapcsolatban az a legnagyobb hír, hogy rögtön 400 lóerővel kezd, az Audi RS3-asban csak 367 lóerő a teljesítménye a 2,5 literes, öthengeres TFSI-nek. Új elem a TT RS orrán, hogy ezüst színű a lökhárító alsó része - az Audi RS3 Limousine stílusában -, a légbeömlők méretét tovább növelték, hátul két darab ovális kipufogóvégződést látunk egy szerény méretű légterelővel együtt. A kerékjáratokba alaphelyzetben 20 colos felnik kerülnek 255/30 R20-as abroncsokkal.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül: a 400 lóerős Audi TT RS és R8 Spyder

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér