Álca nélkül: a 367 lóerős győri Audi RS3 Sedan

2016. február 18. (csütörtök)

Újra készül majd RS3-as Audi Győrben, ezúttal lépcsős hátú karosszériával. Már álcázatlan képek is vannak az újdonságról.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nagyon úgy tűnik, a Genfi Autószalon előestéjén ismerhetjük majd meg az Audi RS3-as második karosszériaváltozatát, a lépcsős hátú Sedan-t, amellyel visszatér Győrbe ennek a forró kompakt autónak a sorozatgyártása. Erre utal, hogy a Quattroworld instagram oldalán felbukkantak az autó álcázatlan képei, majd gyorsan eltüntették azt, nem sokkal később egy második kép is felkerült az internetre, de azt is leszedték – a nem nyilvános rendezvényen 10 000 dolláros pénzbüntetést kockáztatott az, aki fényképezett.


Az Egyesült Államokban csak a nálunk gyártott karosszériával forgalmazzák az A3-ast, és oda az európai RS3-asnál sokkal vérmesebb megjelenéssel viszik majd a 367 lóerős, 2,5 literes soros öthengeres turbós motorral szerelt szedánt. Ráadásul nem sokáig marad egyedül az újdonság, hiszen vele nagyjából egy időben várható az Audi TT RS új generációjának bemutatkozása is, amely ugyanazt a hajtásláncot és erőforrást kapja, mint a magát családi autónak álcázó testvére. A több mint 400 lóerős RS3 Plus és TT RS Plus változatokra még várnunk kell egy keveset, de legalább addig se maradnak öthengeres hang nélkül a rajongók...

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Álca nélkül: a 367 lóerős győri Audi RS3 Sedan

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér