Alaposan megújult a Lexus LS

2012. július 31. (kedd)

Idő előtt napvilágot látott a megújult Lexus LS, de azért bőven szolgál újdonsággal a hivatalos közlemény is.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Modellváltás helyett csak egy igen alapos frissítésre került sor a Lexus LS sorozatánál, de a japánok bizakodóak, hogy így is versenyképesek lesznek a nemrég megfiatalodott BMW 7-essel, a még mindig friss Audi A8-assal és a hamarosan érkező új Mercedes S-osztállyal.


Ha jobban megnézzük a karosszériát, azon csak a fedeleket módosították, a karosszériastruktúrához tartozó tető és a hátsó sárvédők változatlanok. A kocsi orrát jóval látványosabbra csinálták az új, homokóra-szerű hűtőrács alkalmazásával, hátul a LED-es lámpák és a csomagtérfedél lett drámaibb. A nem látható változások közé tartozik a korábbinál merevebb kocsiszekrény, a változó frekvenciára gyorsabban reagáló lengéscsillapítók, új a kormánygép és a fékrendszer is. Javítottak a biztonságon is, a rengeteg elektronikus segéd között találunk már gyalogosfelismerőt is.

Az utastérben is sokat dolgoztak a mérnökök, új a műszerfal, az előválasztó-kar, a középkonzolon immár alapáron is egy 12,3 col képátlójú monitort találunk, amely elég nagy ahhoz, hogy azon egyszerre jelenjenek meg a vezetőnek – például navigáció – és az utasnak – rádió – fontos információk. Magától értetődően végre a Lexus LS is megkapta a Remote Touch nevű vezérlőegységet, és mindenféle rezonátor-kamrás zajcsökkentő megoldással sikerült még csendesebbé tenni az egyébként is halk utasteret.

Az F Sport modell a harciasabb külső mellett kétszínű bőr kárpitozást, kormányról is vezérelhető váltót és valódi alumínium betéteket is kap. A vezető ezen kívül Torsen önzáró differenciálműnek örülhet a hátsókerékhajtású benzines változatban, a légrugózás 10 mm-rel engedi közelebb az aszfalthoz a karosszériát a normál LS-hez képest, 19 colos kovácsolt könnyűfém felniket és elöl hat dugattyús nyergeket használó Brembo fékrendszert is kap. Minden eddigi közül ez lesz a legsportosabb Lexus LS a sajtóközlemény szerint.

Az erőforrások kínálata lényegében változatlan. A 4,6 literes V8-as teljesítménye a hátsókerékhajtású modellben 6 lóerővel, 386 lóerőre emelkedett, az összkerékhajtású változatnál 3 lóerő a gyarapodás, 360 lóerő az új teljesítmény. A hibrid továbbra is 5,0 literes benzines V8-ast és összkerékhajtást használ, ennél 438 lóerő a rendszerteljesítmény. Hamarosan indul a megújult Lexus LS sorozat forgalmazása, a vételárakat – azt mondják – időben közlik majd.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!
Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Alaposan megújult a Lexus LS

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/21-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: BMW 218i Active Tourer, Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 All Mode 4x4, Nissan Qashqai 1.5 dCi
  • Vezettük: ©koda Fabia, Ford Mondeo, Mercedes B-osztály
  • Bemutató: Autótechnika és Automotive Hungary szakkiállítás, Renault Espace, a Milánói Motorkiállítás újdonságai
  • Tanácsadó: téli abroncsok

Időjárás

Budapest

eső
2 °C
1 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?