Amíg a Suzuki jelen volt Malajziában, két néven is forgalmazták a Swift-padlóra épülő egyterűt, Suzuki Ertiga és Mazda VX-1-ént. Azonban a japán gyártó hivatalosan kivonult a piacról, igaz, előtte megállapodást kötött a Protonnal típusok gyártásáról (és a stratégiai partnerségről is tárgyalnak) – elsőként az Ertiga tér vissza átmárkázva.
ertiga2
Nincs műszaki változtatást, leszámítva azt, hogy 185 mm-re növelték a hasmagasságot a rossz útminőségre gondolva. Krómozott hűtőráccsal és a Peugeot stílusában készített első lökhárítót jelent, hátul két kis prizma került a csomagtérfedélre a méretes krómcsík mellé. Szürke-bézs kétszínű műszerfalat kap a Proton változat, és csak kétszemélyes középső üléspadot kap – a Protonnak van egy kb. 20 centivel hosszabb, kétszemélyes egyterűje –, amit úgy érnek el, hogy egyszerűen kihagyták a középső biztonsági övet és fejtámlát, de nem formálták át az ülőpadot, így az még mindig 60:40 arányban osztott.
ertiga3
Az 1,4 literes, 92 LE/130 Nm teljesítményű benzinmotor 5 fokozatú kézi kapcsolású vagy 4 fokozatú automatikus váltóval kérhető, az alapár 58 800 ringgit (3,93 millió Ft), a legdrágább 64 800 ringgit (4,33 millió Ft). A régi-új autó érkezésére egyébként egy 6 perces

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!