Az észak-afrikai piac a SEAT globalizációs stratégiájának egyik kulcsfontosságú területe, hiszen a vállalat arra törekszik, hogy növelje jelenlétét Európán kívül, és megerősítse pozícióját minden kontinensen. A SEAT már biztos lábakon áll a régióban. 2018-ban a SEAT megkezdte a Leon, az Arona és az Ateca modellek összeszerelését az Algériai Relizane-i üzemben, ezzel csatlakozva az Ibizához, amely 2017 közepétől készül a gyárban. A tavalyi évben a SEAT 18 500 járművet értékesített Algériában (2017: 5100), és értékesítési rekordot döntött Marokkóban (2100; + 5,2%).

Az új csúcsmodelljének, a Tarraco nevű szabadidő-autónak a népszerűsítésére Marokkóban Desert Camp nevén szerveztek egy tesztvezetést, ahol a résztvevők a Szahara dűnéin próbálhatják ki a szabadidő-autó tudását – természetesen 4Drive összkerékhajtással szerelt példányokról van szó.