A W Motors készíti az első arab szuperautót

2012. július 23. (hétfő)

A kőolajpénzben úszó arab országok a legfőbb piacai a szuperautóknak, mégis, csak most készítik el az elsőt.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Noha már régóta az arab vásárlók veszik a szuperautókat, egészen mostanáig tartott, amíg eljutott odáig valaki, hogy arab szuperautót alkosson. A W Motors nevű új cég Bejrútban prezentálta terveit a gazdagok és híresek előtt.


Kétféle autóval indítanak, a Hyper-Sport nevű darabból mindössze öt darabot fognak készíteni, ennek legnagyobb különlegessége az lesz, hogy a hátsó LED-es lámpákba valódi gyémántokat is beépítenek. A Super-Sport esetén ilyen rongyrázás nem lesz, de itt fogják például az első, sorozatgyártású autóba épített holografikus kijelzőt használni. Persze annyi esze azért van a céget alapító Ralph R Debbas-nak, hogy mindezt nem a saját mérnökeivel tervezi megvalósítani. Az autók tervezését-gyártását nagynevű európai cégek segítik, úgymint a Magna Steyr Torino, a Studiotorino, illetve a német RUF autógyár. Az első cég a műszaki csemegékért, a középső a formatervezésért, az utolsó meg a gyártásért felel, úgyhogy nem lehet kizárni, hogy szegről-végről a W Motors alkotásai is Porsche technikát használnak, a RUF összes autójához hasonlóan. Többet majd az első prototípusok decemberi bemutatóján tudunk majd meg a Hyper-Sport és Super-Sport nevű alkotásokról.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A W Motors készíti az első arab szuperautót

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
30 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér