A Volvo a német autógyártók által elfogadott töltőrendszer mögé állt

2016. március 10. (csütörtök)

A CCS nevű, a német autógyártók által támogatott villanyautó-töltési rendszer mögé állt be a Volvo.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem segít a villanyautó terjedésének, hogy világszerte eltérő szabványú töltőberendezéseket telepítenek, a Tesla saját rendszert használ, a japán gyártók (és a velük e téren szorosan együttműködő francia konszernek) a Chademo szabványt támogatják, és aztán ott van a német ipar által favorizált CCS.


A Combined Charging System egy- és háromfázisú váltóáram, illetve egyenáramos töltési lehetőséget is kínál, jelenleg 43 kW a maximális teljesítmény, de elméletileg 200-300 kW is megvalósítható lesz – jelenleg nincs olyan villanyautó, amely képes lenne ilyen töltési teljesítmény felvételére. Ezt a rendszert jelenleg a következő cégek támogatják: ABB, Audi, BMW, Daimler, Ford, Menneckes Stecker, Opel, Phoenix Contact E-Mobility, Porsche, TÜV Süd, Volkswagen. Ezekhez csatlakozott most a Volvo, amely rögtön az egész világot felszólította arra, hogy egységesítsék a töltési rendszereket. A svédek az SPA-építőkészletre átállással egyszerre vezetik be a hálózatról tölthető hibrid hajtást az összes modellsorozatban, és akkumulátoros-elektromos autókat is piacra fognak dobni. Nagy segítség lenne a számukra a világszerte egységes megoldás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Volvo a német autógyártók által elfogadott töltőrendszer mögé állt

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér