A villamosalagúton át akart rövidíteni egy brüsszeli Range Rover sofőr

2016. február 23. (kedd)

Hétfő este 8 óra körül hajtott be egy, villamosok számára épített alagútba egy Range Rover Sport, amely aztán az alagút közepén elakadt. Nagy felfordulást okozott, kis büntetésre számíthat.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Egyszerre három villamosvonal útját is blokkolta az  Range Rover Sport szabadidő-autó, amelynek sofőrje Brüsszelben egy, kifejezetten a sínen haladó tömegközlekedési járművek számára fenntartott alagútba hajtott, majd ott mozgásképtelenné vált, miután a sínek cafatokra szaggatták az abroncsait.


A Zuidstation és Hallepoort megállók között kellett kiváltani a villamosokat autóbuszokkal, ezzel több tízezer ember utazását nehezítette meg emberünk, hiszen a villamoson utazók mellett a földfelszínen is növelte a dugó méretét. Annak ellenére, hogy autója pont egy megállóban lett mozgásképtelen, a sofőr csak azután hagyta el autóját, hogy a rendőrök megérkeztek a helyszínre. A tömegközlekedési vállalat munkatársai a keddi üzemkezdésre állították csak helyre a forgalmat. Hatalmas káoszt okozott a Range Rover Sport sofőrje, de viszonylag szerény büntetésre számíthat csak, mivel jobb híján ugyanazt a büntetést kapja majd, mint azok, akik például parkolással akadályozzák a közösségi közlekedési járművek haladását. Sok hozzászóló szerint az autóból ítélve nem okozhatna gondot az elkövetően a pótlóbuszok és a mentés költségének kifizetése sem, úgyhogy be kéne nyújtani a számlát...

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A villamosalagúton át akart rövidíteni egy brüsszeli Range Rover sofőr

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér