A világ legszörnyűbb autója Kentuckyban készült

2012. június 26. (kedd)

Három autóból készült ez a szörnyszülött, amelytől most szabadulna az építő.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem egyszerű pszichológiai eset lehet ennek az autónak az elkövetője, aki két GM személyautó és veterán International pickup összeházasításával alkotott egy igazi öszvért.


Nem igazán tudjuk, mi lehetett a kiindulási alap, talán a legnagyobb darabot, a B oszlop mögötti komplett autót adó Pontiac Grand Prix-ből indult ki a mester. Az orr a vele azonos padlólemezre épülő Oldsmobile Alero-ról jött, és onnan van a keresztben beépített motor és az elsőkerékhajtás is. Az utastér első része valaha egy 1962-es International pickup volt, ahonnan átvették még a motorháztetőt is.

A vezetővel szemben már a modern autó műszerfala található, a rend kedvéért működnek a légzsákok, és minden egyéb elektronikus felszerelés is. A modern donor(ok)ból származnak az elektromos állítású ülések, a működő (de töltésre szoruló) légkondicionáló, és a veterán pickup ajtajába belesüllyesztették a modern kilincseket. Talán a nagy lakatosmunka után már nem akart a régi ajtó központi zárra kötésével vesződni emberünk? Soha nem tudjuk meg, hacsak nem vásároljuk meg a most 3000 dollárért kínált öszvért.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A világ legszörnyűbb autója Kentuckyban készült

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zápor
19 °C
13 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér