Ennek az alkotásnak az elkészítése során a kiindulási alap volt a legkisebb tétel, hiszen a Tata Nano alig kétezer dollárba kerül. Ami igazán megnöveli a vételárat, az a 80 kg arany, a 15 kg ezüst és a tízezer darab drágakő.

Ha valaki marketing vagy termékfejlesztés helyet t80 kg aranyra és 15 ezüstre, valamint 10 000 drágakőre költi a pénzt, ne csodálkozzon, ha az eladások nem úgy alakulnak, ahogy azt eltervezték Ha valaki marketing vagy termékfejlesztés helyet t80 kg aranyra és 15 ezüstre, valamint 10 000 drágakőre költi a pénzt, ne csodálkozzon, ha az eladások nem úgy alakulnak, ahogy azt eltervezték

Mindezt indiai ötvösök dolgozták rá a világ legolcsóbb autójának karosszériájára. A műszaki részhez nem nyúltak, azaz továbbra is kéthengeres benzinmotor és négyfokozatú kézi kapcsolású váltó szolgálja a haladást. Az autót a Tata indiai kereskedésekben fogja kiállítani, azt remélik tőle, hogy az emberek a Goldplus láttán több Nano-t fognak vásárolni – idén negyedmillió darabot akart értékesíteni a Tata Motors, ehhez képest augusztusban 1200 darabot tudtak eladni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!