A Gordon Murray T.27 egy kifejezetten városi használatra szánt elektromos autó, amellyel csak óvatosan lehet a gyorsforgalmi utakra merészkedni. Lényege, hogy nagyon jó hatásfokkal működik, ezért a ma megszokottnál kisebb akkumulátor is gyengébb motor is elég a mozgatásához. A Smart EV-nél 29, a Mitsubishi i MiEV-nél (Citroen C-Zero, Peugeot iOn) 36, a Mini E-nél 86 százalékkal kevesebb energiát fogyaszt.

A szabványos mérési ciklus alapján 160 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik a csöppnyi autó, a 2,5 méter hosszú járművet mozgató 34 lóerős elektromotor 105 km/órás végsebességet tesz lehetővé. Az autó élete során egy átlagos mai autóhoz képest 42 százalékkal kevesebb CO2 kibocsájtással terheli a környezetet. Mozgás közben csak november 5-én tekintheti meg a nagyérdemű a Gordon Murray Design T.27-est, amely részt vesz a London-Brighton közötti veteránautó verseny előestéjén tartott elektromos autó túrán.

Esőben sietni kell a T.27-be történő beszállással, mert elázik az utastér. Egyébként meg 105 km/óra a végsebesség, azaz kell kompromisszumokat kötni Esőben sietni kell a T.27-be történő beszállással, mert elázik az utastér. Egyébként meg 105 km/óra a végsebesség, azaz kell kompromisszumokat kötni