Prototípus maradt ez az 1967-es Shelby GT500 Super Snake, amely túlságosan drágának bizonyult a sorozatgyártáshoz, úgyhogy egy Goodyear abroncs promóciójára használták. A 427 köbincses blokk összes alkatrészét kicserélték a GT40 versenyautó alkatrészeire, ami 520 lóerőre növelte a teljesítményt, de a vételárat is megduplázta.

Jobb híján Goodyear abroncs oválpályán való bemutatására használták az autót, amelynél az állandó balkanyar miatt a jobb oldalon feszesebb rugókat és lengéscsillapítókat építettek be – az 500 mérföldes, azaz 804 km-es távon 228,5 km/órás átlagot ért el az autó, a bemutató elején Carroll Shelby 274 km/órás sebességgel is vitt újságírókat.

A kaliforniai Shelby kereskedésben állították ki az autót ezt követően, de még a sajtóvisszhang se volt elég, egy autót se tudtak értékesíteni, úgyhogy eladták az egyedi prototípust a Braniff International Airways pilótakettősének, James Hadden és James Gorman gyorsulási versenyekre használták az autót, amelynél az eredeti 2.73-as végáttételt 4.10-esre cserélték. Ennek ellenére jó állapotban maradt az autó, amely 2003-ban tartott 26 000 mérföldes (41 834 km) futásteljesítménynél. Legutóbb az indianapolisi Mecum árverésen 1,3 millió dollárral állította be ez az autó a Ford Mustangok rekordját, most pedig ugyanezen cég Kissimmee árverésén 2,2 millió dollárért (618 millió Ft) értékesítette ugyanezt az autót, még magasabbra téve a lécet.