Az ülés az egyik legfontosabb része az ember-gép kapcsolatnak az autókban, a Porsche szerint itt az ideje a versenysportban már használt, a vezetőhöz igazított ülőfelületet lehetővé tevő technológiát elérhetővé tenni az utcai autókon. Az üléskeretbe először is egy olyan réteg kerül, amely három keménységben választható – puha, közepes, kemény –, majd következik a 3D nyomtatással készülő térhálós szerkezetű légáteresztő réteg, végül pedig az üléskárpitot hordozó betét következik. A Porsche Tequipment katalógusból lesz választható a 911-es és 718-as számára a hatpontos biztonsági övhöz készített kagylóülés 2020 májusától, de első körben csak 40-et készítenek, amelyeket aztán egy éven át tesztelnek az ügyfelek. Utóbbiak visszajelzései alapján véglegesítik a konstrukciót, és 2021 közepétől a Porsche Exclusive Manufaktur kínálatában lesz elérhető, és amelynél már a 3D-s nyomtatással készülő réteggel a vezető egyedi testalkatához igazítják az ülést.