A hivatalosan meg nem nevezett (a Ferrari 488 GTB Spyderről van szó) konkurenciánál legalább 80 kg-mal, azaz egy barátnővel és annak kézitáskájával könnyebb az új McLaren 600LT Spider. Ez nagyrészt annak tudható be, hogy nem kell extra merevítés a karbon váznak, a kupéhoz képest 50 kg-os túlsúly (1297 kg a száraz tömeg) az új tetőnek tudható be. Csukott utastérnél felnyitható a tetődoboz fedele, itt 52 literes raktér várja a rakományt.

Akit nem a dekázás érdekel, annak következzenek a legfontosabb adatok: a 3,8 literes V8-as biturbó 600 lóerős és 620 Nm-t tud, ami 2,9 másodperces 0-100 km/óra, 8,4 másodperces 0-200 km/óra sprintre elég – előbbi megegyezik a kupé hasonló értékével, utóbbi mindössze 2 tizedes romlás. A csúcssebesség 324 km/óra, ami az angolszász világban sokkal jobban hangzó 201 mérföld/óra. A megfelelő tapadásról egyébként alapvetően versenypályára optimalizált Pirelli P Zero Trofeo R abroncsok gondoskodnak.