A Tesla mindenkit megnyugtat: nincs baj a Supercharger töltőkkel. Az autóval van probléma...

2016. március 21. (hétfő)
Befejezte a januári, norvégiai tűzeset vizsgálatát a Tesla is, és megerősíti a hatóságok gyanúját: az autóban keletkezett rövidzárlat volt a kiváltó ok.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Jelentős fennakadásokat okozott a norvégiai Tesla-tulajdonosoknak, hogy egy tűzeset miatt egy vidéki Supercharger töltőt több hónapra lekapcsoltak. Már egy ideje újra működik az állomás, és most az autógyár is befejezte a vizsgálatot, amely ugyanarra a következtetésre jutott, mint a tűzoltóság: nem a töltővel, hanem az autóval volt baj.


Mondjuk annyiból nem meglepő ez a következtetés, hogy a Supercharger töltő épségben maradt, ellenben a tűzoltók hagyták kiégni a nagyfeszültségű kábelhez csatlakoztatott Model S-t. Szóval nem találtak hibát a töltőberendezésben, úgyhogy jobb híján az a következtetés, hogy zárlatos lett az autó elosztója - a Supercharger számítógépen megőrzött naplóban találtak arra utalást, hogy rövidzárlat miatt automatikusan lekapcsolt a töltés. A Tesla azzal próbálja nyugtatni az ügyfeleket, hogy hamarosan olyan szoftverfrissítést kap az autó, hogy az eleve nem hagyja majd a töltés megindulását, ha rövidzárlatot érzékel a fedélzeti elektronika, nem csak a töltőben lesz meg ez a biztonsági funkció - ha ez ilyen egyszerűen megvalósítható, akkor miért nem gondoltak erre már rögtön a Model S piacra dobásakor?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Tesla mindenkit megnyugtat: nincs baj a Supercharger töltőkkel. Az autóval van probléma...

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér