A Tata se akar lemaradni a SUV-versenyben

2016. február 4. (csütörtök)

Bemutatkozott a Tata kis méretű szabadidő-autója, a kétszínű fényezéssel rendelkező Nexon.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Két évvel ezelőtt ismerhettük meg a Tata Nexon nevű szabadidő-autó tanulmányát, a most leleplezett szériaváltozat hű maradt ahhoz – még a színösszeállítását se változtatták meg. A forma is alig lett szelídebb, nagyjából csak a kerekeket cserélték le megfizethető gumiköpenyt használó darabokra.


Mivel kifejezetten fiatal vásárlóknak szánt divatos járműről van szó, alapáron jár majd a kétszínű fényezés, mármint az eltérő színű tető. Felettébb lendületesen emelkedik az övvonal, a projektoros fényszóró és a LED-es menetfény is széria, és azért nem mondhatjuk, hogy a krómmal se spóroltak, mert többféle betét közül választhat majd a vásárló.

Kétféle erőforrással lesz választható az autó, az 1,2 literes, háromhengeres benzines turbó adatait nem közölték, az 1,5 literes dízel 110 LE/260 Nm teljesítményű; mindkettőhöz új fejlesztésű, hatfokozatú kézi kapcsolású váltót párosítanak. A hasmagasság 200 mm, ami a kis méretű szabadidő-autók világában nagynak számít, igaz, összkerékhajtás híján óvatosan kell kezelni a terepjárást.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Tata se akar lemaradni a SUV-versenyben

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér