A kérdéses hirdetés, amire besértődtek a kínaiak A kérdéses hirdetés, amire besértődtek a kínaiak

Jelenleg épp mosolyszünet van a kínai állam és a Subaru autómárka között, pedig a két fél épp azon volt, hogy aláírják a szerződést a Forester kínai sorozatgyártásának beindításáról. Azonban pár nappal az esemény előtt a japán autómárka olaszországi forgalmazója olyan hirdetést jelentetett meg az új Trezia modellről, amellyel a kínaiak szerint megsértették Mao Ce Tung emlékét.

A kínai fél addig nem hajlandó aláírni a Forester gyártásról szóló megállapodást, amíg a japánok hivatalos bocsánatot nem kérnek. Utóbbiak számára már csak azért is kínos a helyzet, mert valószínűleg fogalmuk se volt róla, hogy az olasz forgalmazó által megbízott ügynökség ilyen reklámot tervezett. Amíg azonban nem lesz a mély meghajlásokkal kísért bocsánat, addig nem indulhatnak el a szerelőszalagok a Chery által felépített új üzemben.