A Saab nem halt meg, álnéven él tovább Kínában. De ezen 24 ezer Ft-ért lehet segíteni...

2016. február 26. (péntek)

A Saab 9-5 alapján készülő Senova D70-eshez kínálják az autó megjelenését Saab-stílusban átalakító kiegészítőket.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Beijing Auto még a General Motorstól vásárolta meg a Saab 9-5-ös padlólemezét és technikáját amikor a svéd leányvállalat csődbe ment, ennek segítségével alapította meg az angolul Senova néven futó autómárkát, amely egyébként azzal a két kínai írásjeggyel jelölnek hazájában, amelyet korábban a Saab használt.


A kínai cég a saját fejlesztésű 1,8 literes turbómotor (177 LE) mellett Saab-eredetű 2,0- és 2,3 literes (204 és 250 LE) turbómotorral illetve villanymotoros hajtással is kínálja a Senova D70-est és a nyújtott tengelytávolságú D80-ast. Most pedig egy webáruházban felbukkant az a készlet, amelynek segítségével igazi Saabot lehet faragni az álruhás limuzinból. Hűtőrácsbetét (krómos, arany vagy karbon), feliratok a csomagtérfedélre és a motorháztetőre és a felnik közepére helyezhető jelvények alkotják a csomagot, amelyért 560 jüant, azaz nagyjából 24 ezer Ft-ot kérnek – az arany feliratok és a karbon keret felárasak. Noha a gyár hivatalosan elhatárolódik a Senova-Saab átalakító készlettől, a márkakereskedésekben szívesen beépítik azt az ügyfél kérésére.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Saab nem halt meg, álnéven él tovább Kínában. De ezen 24 ezer Ft-ért lehet segíteni...

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér