Az FT-86 II formáját már Japánban készítették - ilyen lesz majd a végleges is Az FT-86 II formáját már Japánban készítették – ilyen lesz majd a végleges is

A bordó ugyan szebb szín volt, de feketében sokkal közelebb áll a valósághoz a Toyota hátsókerékhajtású sportkocsija, ami a Subaru standján még csak csontvázként van kiállítva. A Toyota FT-86 II tanulmányból a Tokiói Autószalonon lesz valóság, és 2012-ben már megvásárolható lesz az autó.

Csontvázként volt jelen a Subaru hátsókerékhajtású sportkocsija Genfben, de legakább a technika már benne volt Csontvázként volt jelen a Subaru hátsókerékhajtású sportkocsija Genfben, de legakább a technika már benne volt

A Subarunál látszott, hogy ott a féltengely helye az első kerékagyakban, ennek ellenére az első időszakban egészen biztosan nem lesz összkerékhajtással választható az autó. Ami közös mindkét autóban, az a Subaru fejlesztésű, kétliteres bokszermotor, a hátsókerékhajtás, és a nagyon sportos forma. 4235 mm hosszon élték ki vágyaikat a formatervezők, és még 2+2 ülésnek is találtak helyet.

2+2 üléses utasteret alakítottk ki a 4,2 méter hosszú karosszériában 2+2 üléses utasteret alakítottk ki a 4,2 méter hosszú karosszériában

A Future Toyota 86 (utalás az 1986-os Corolla modellévre) legérdekesebb részlete a csomagtér, amelynek méretét nem árulták el, mindössze annyit jegyeztek meg ezzel kapcsolatban, hogy a hátsó ülések lehajtása után négy, szerelt kereket tud magával vinni az autó. Tudják, arra az esetre, ha netán eldurranna az abroncs a sok kilincselés közben.

Négy, szerelt kerék fér el az autó hátuljában, ha lehajtjuk a hátsó ülést. E szerint kitűnő driftautó lesz a gépezet Négy, szerelt kerék fér el az autó hátuljában, ha lehajtjuk a hátsó ülést. E szerint kitűnő driftautó lesz a gépezet