Amíg az F-150-esből kínált Raptor a nagy sebességű terepjárásra lett kitalálva, az F-250 és F-350 pickupokhoz kínált Tremor csomag a normál terepjáráshoz nyújt segítséget. 5 centivel növelik a hasmagasságot, 35 colos Goodyear terepgumikat szerelnek a 18 colos alufelnikre, az elektronikus beavatkozók pedig a Raptorból érkeznek.

Az alsó védőlemezekkel ellátott Tremor gázlómélysége 84 centi, első terepszöge 31,65°, hátsó terepszöge 24,51°. Amíg Európában az 1,0 literes háromhengeres turbót csiszolják, az USA-ban a régi recept szerint folyik a motorfejlesztés, ennek megfelelően a 6,7 literes Powerstroke dízel alternatívája az új fejlesztésű, 7,3 literes nyomórudas V8-as blokk – teljesítményadatokat egyikhez se közöltek még, és a Tremor csomag felára sem ismert.