Három lépcsőben valósul meg a Siemens Energy által kifejlesztett, a Porsche és a német állam anyagi támogatásával épülő eFuel gyár Chilében. Punta Arenastól északra, egy sivatagban építik fel a gyárat, ahol aztán megújuló energiával készítik a fenntartható forrásból származó benzint. 2022-ben egy próbaüzem kezdi meg a működését, ami évi 130 ezer litert képes előállítani, 2024-re épül fel az évi 55 millió liter kapacitású gyár, amelynek a teljesítményét 2026-ra évi 550 millió literre bővítik. Az állandó, erős szél miatt választották a Haru Oni üzem helyszínének Patagóniát, óriási szélturbina termeli majd az áramot. Első lépésben oxigénre és zöld hidrogénre bontják a vizet, majd a levegőből kivont CO2 felhasználásával szintetikus metanolt készítenek, amit aztán benzinné alakítanak. Azért nem állnak meg az autó-üzemanyagként használható metanolnál, mert visszafelé kompatibilis, azaz régi autók által is használható üzemanyagot akarnak előállítani. A Chilében megtermelt, fenntartható forrásból származó benzint aztán tankhajóval szállítják Európába, ahol a Porsche lesz az egyik első használója, a németek már 2022-ben a szintetikus benzinnel üzemeltetik majd a Porsche Cup versenyautóit.