A Bugatti márka első aranykorában rengeteg híres versenyző a pilótafülkéből ült át az autókba, Albert Divo, Robert Benoist és Bartolomeo Costantini is a francia légierőben szolgált, illetve a híres pilóta, Roland Garros egy Bugatti Type 18-ast használt a hétköznapi közlekedés során, hogy ugyanolyan gyors legyen a földön, mint a levegőben. De az alapító Ettore Bugattinak is van köze a repüléshez, 1915-ben repülőgépmotorokat tervezett, 1937-ben pedig sebességi világrekordok döntésére alkalmas repülőgép építésébe kezdett; utóbbi projekt a világháború miatt szakadt félbe.

A Bugatti autómárka és a repülés kapcsolatát ünneplik a most bejelentett, és a jövő év elején gyártásba kerülő Les Légendes du Ciel nevű limitált szériával, amelyből 20 darabot készítenek a Chiron Sport alapján. Matt finist kap a Gris Serpent fantázianevű fényezés, amelyet a múlt század húszas éveinek repülőgépei ihlettek, a karosszéria közepén végighúzódó versenycsík fényes fehér. A látható karbon küszöbökön jelenik meg a francia trikolór, a hűtőrács fényes fekete, az egyedi betétet lézerrel vágják ki, a minta az üléseken ismétlődik.

Az utastérben szinte mindent világosbarna bőr borít, amely mellett még alumínium betétek jelennek meg. Az ajtókárpiton látható képen egy Nieuport 17-es repülő és egy Bugatti Type 13-as versenyez. Műszakilag nincs újdonság, azaz a 8,0 literes négyturbós W16-os teljesítménye 1500 lóerő, maximális nyomatéka 1600 Nm, a csúcssebességet pedig 420 km/órában korlátozza az elektronika. Az ár adók nélkül 2,88 millió euró, azaz 1 milliárd 40 millió Ft, és már 2020 végén megkezdik az első példányok gyártását.