Elsőként a Peugeot 208-as kapta meg az i-Cockpit elnevezésű műszerfalat, majd a 2008-as és a 308-as következett; eddig mintegy 2,2 millió autóba került a magasan lévő műszeregységgel és kis méretű kormánykerékkel rendelkező elrendezés, amelynek új generációjához figyelembe vették a vásárlói visszajelzéseket.

Például már nem csak a kormánykerék alja, de felső része is ki van egyenesítve, még tovább csökkentették a volán átmérőjét – ezzel próbálják javítani a műszeregység láthatóságát. Az elsőként bemutatott példányon analóg órák helyett 12,3 colos képátlójú monitort használnak, amely változtatható grafikával mutatja a legfontosabb adatokat. A középkonzolon 8 colos képátlójú érintőképernyőt helyeztek el, a néhány dedikált gombot a díszlécbe rejtették. Illatosító és masszázsülések teszik teljessé az élményt, amelyet majd a következő generációs Peugeot szabadidő-autók nyújtanak. Elsőként a terepjárós irányba mozduló 3008-asban használják majd ezt az i-Cockpit műszerfalat, majd az egyterűs vonalat továbbvivő 5008-as következik, és a kínálatot nemsokára megkoronázó 6008-as SUV is ezt kapja.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!