Nem nagyon erőltették meg magukat azok a dolgozók, akik a Dongfeng Citroënnél azt a feladatot kapták, hogy a WTCC sikerekről megemlékező limitált szériás modellt készítsenek a C-Elysée limuzinból. Bár az is igaz, nem tudjuk, mennyi pénzből gazdálkodtak.

Magától értetődő módon arra nincs lehetőség, hogy a szuperszéles karosszériát vagy épp a hatalmas hátsó szárnyat az alapvetően olcsóautónak szánt utcai változatok megvalósítsák. De még csak egy nagyobb felnire se futotta, van némi alig észrevehető fekete műanyag szélesítés a C-Elysée alja körül, az első ajtókon olvasható WTCC feliratok mellett mindössze pár csík fekete és piros fólia teszi sportosabbá a megjelenést. Ja, és a csomagtérfedél peremére is ragasztottak egy, ránézésre legfeljebb 2 centis légterelőt.

Az utastérben a gagyituning legjavát látjuk. A kormányra húzott piros-fekete kormányvédő még elmegy, de még rendes üléshuzatra se futotta. Mindössze az első ülésekre kerül egy-egy piros-fekete üléspárna, amelyeket aztán vastag fekete szíjak szorítanak a világos színű ülésre. Különösen furcsa a támla-fejtámla közötti részt áthidaló kis párna, ami mondjuk egy ráfutásos ütközésnél inkább növeli, mint csökkenti a nyak sérülésének lehetőségét. Az átalakításokat látva nem is csodálkozunk ahhoz, hogy nem nyúltak a technikához, az 1,6 literes, arrafelé 117 lóerő teljesítményű négyhengeres kerül a motortérbe, a váltó 5 fokozatú, kézi kapcsolású vagy 4 fokozatú automatikus.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!