Az olasz Pagani manufaktúra termékei nagyon népszerűek Kínában, olyannyira, hogy megnyitották első képviseletüket Hong Kongban. Mostanáig a megrendelők közvetlenül a gyárral beszélték meg, pontosan milyen autót szeretnének, a kínai (és a régióbeli egyéb országokban élő) ügyfelek pedig ezentúl a Hong Kong-i irodán keresztül intézhetik a dolgot.

A Pagani China Automotive Limited cég működését stílusosan az első, azon keresztül megrendelt autó átadásával egy időben jelentették be. Az ismeretlen kínai ügyfél még a Zonda végső, a 7,3 literes szívó V12-es motor teljesítményéről elnevezett 760-as sorozat egy újabb tagját kapta meg, amelynek a meglehetősen furcsa RSJX nevet adták – a sort az RS nyitotta, majd következett az LH (Lewis Hamilton autója), a Passione, a Fantasma és az LM.

Meglehetősen különleges színárnyalatot kért a kedves megrendelő, ez a féknyergeken és a belső térben is visszaköszön. Némileg javítja a helyzetet, hogy több helyen is fényezetlenül hagyták a karbon részeket, és a kocsi tengelyén az olasz zászló trikolórját mintázó versenycsík fut végig. A Pagani Zonda 760RSJX a sorozat többi tagjához hasonlóan megkapja a továbbfejlesztett aerodinamikai csomagot apró első légterelőkkel és nagy méretű hátsó szárnnyal.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!