A Nissan kompaktjának új arca

2016. március 23. (szerda)

Európába kis késéssel, úgy egy évvel ezelőtt érkezett meg a Nissan Pulsar, külföldön már a félidei nagy frissítésre készülnek.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Áprilisban már megújult külsővel lesz elérhető a kínai Nissan márkakereskedésekben a Pulsar nevű kompakt autó, arrafelé már nagyon várták a frissítést, hiszen vagy négy éve piacon van már az ötajtós változat.


Nem nyúlnak a fémlemezekhez, ellenben az első lökhárító átformálásával teljesen új arcot kap a modell hatalmas méretű hűtőrácsot próbáltak varázsolni a fekete középső résszel. Hátul sportosabb lett a lökhráító formája, szerencsére lemondtak a diffúzornak látszó betétről, helyette tömzsi krómlécet szuszakoltak be a két lámpa közé. Kínában újdonság még, hogy az 1,2 és 1,6 literes benzines turbómotor mellett a frissítést követően 1,6 literes, 126 lóerős szívómotorral is megvásárolható lesz a Nissan Pulsar, vagy ahogy arrafelé nevezik, a Tiida.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Nissan kompaktjának új arca

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér