Egy motorkerékpáros klub tagjai kezdtek valamikor a kétezres évek elején egyedi motorkerékpárokat építeni, a meghatározó személyiség Xiao Lei volt, aki aztán 2019-ben az AM Tech nevű céggel állt össze, hogy a kétkerekűek után a négykerekűek világában is szerencsét próbáljon az egyedi építésű járművekkel, ekkor alapították meg a Songsan Motors nevű vállalkozását.

Elsőként a Chevrolet Corvette második generációját idézték meg, borzasztóan hosszú első túlnyúlással, nagyon magasa oldalfallal, és noha a részletek egész jóra sikerültek, az összkép inkább nevetséges lett. Ennek pedig az az oka, hogy egy aktuális BYD személyautó alapján valósították meg az amerikai sportkocsit, és erre volt szükség a gyűrődőzónák megőrzéséhez.

Az első kerekeket 1,5 literes turbómotort használó hálózatról tölthető hibrid hajtás mozgatja, a 16 kWh kapacitású akkumulátorral 90-100 km-es elektromos hatótávolság érhető el. A műszerfal teljesen egyedi, hatalmas központi érintőképernyővel és digitális műszeregységgel. Az SS Dolphin kupéért 27 millió Ft-nak megfelelő jüant kér a Songsan, kabrió változatban is megvásárolható, annak a vételára nem ismert.

De a Songsan igazi világpremiert is elvitt a Pekingi Autószalonra, itt volt először látható a Volkswagen T1-est megidéző luxus-egyterűjük, amelynél leginkább a kétszínű fényezés mintája árulkodik az ihletről. Hátul jól láthatóan helyezik el a pótkereket, az utastér hátsó részét két tolóajtón keresztül lehet megközelíteni.

Itt is ugyanaz a BYD volt a kiindulási alap, tehát 1,5-ös turbómotort használó hálózatról tölthető hibrid hajtás mozgatja az első kerekeket, a nagyobb tömeg miatt rövidebb az elektromos hatótávolság. Az utastérben ugyanazt a műszerfalat használják, mint az SS Dolphinnál, egyébként 2-3-2 darab bőrrel kárpitozott kényelmes fotelt helyeztek ott el, és parkoláskor még a tető is felnyitható a fejtér növelése érdekében.