A Lotus gyártja majd a Renault-Infiniti sportkocsikat?

2012. augusztus 9. (csütörtök)

Elmélyítené kapcsolatát a Nissan és a Lotus, aminek a Renault Alpine lehet a haszonélvezője.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Már hosszú ideje igen jó kapcsolatot ápol a Lotus és a Nissan, a GT-R felfüggesztésének fejlesztésében is részt vettek az angolok, és az Inifniti Emerg-E szuperautó-tanulmány sem más, mint egy Lotus Evora 414E egyedi karosszériával ellátva. Ebből kiindulva sokan azt rebesgetik, hogy ha megvalósul az Infiniti szuperautója, akkor azt a Lotus fogja gyártani.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Eddig nincs semmi meglepetés, hiszen kézenfekvő a dolog, ráadásul a Lotus már korábban is csinált ilyet. Az Opel számára készítette a Speedstert, de a Tesla Roadsterhez is odaadták az alumínium vázukat. Az igazi hír ezzel kapcsolatban, hogy úgy tűnik, a Renault Alpine feltámasztásához is az angol kapcsolatot veszik igénybe. Több száz millió euró fejlesztési pénz elköltése helyett a Renault mérnökei fogják az Evora alumínium térvázát, és belerakják az 1,6 literes turbómotorjukat, illetve a 3,5 literes V6-ost – az új Alpine esetén 250-350 lóerő közötti teljesítmény lesz elérhető a hírek szerint.

 

Az Alpine A110-50 tanulmányt még a Renault meglévő versenyautó-csőváza köré építették fel, de ugyanezt a megjelenést könnyen tudnák adaptálni a Lotus alapokra is. Ha sikerül megegyezni a Lotus-szal, akkor könnyen lehet, hogy Audi TT árban tudják majd adni a sokkal erősebb, sokkal látványosabb autójukat a franciák. Ez egyelőre még a jövő zenéje, hiszen a Lotusnál most a tulajdonosváltás és a vezető(ség)váltás van napirenden.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Lotus gyártja majd a Renault-Infiniti sportkocsikat?

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Volkswagen Sportsvan 1.4 TSI DSG, Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI, Mercedes-Benz CLA 250, Skoda Octavia Combi 1.4 TSI, Skoda Superb Combi 2.0 TDI 170 DSG, BMW X5 xDrive40d, Honda NC750X DCT
  • Vezettük: Toyota Aygo
  • Tuning: O.CT Chrysler 300C SRT8
  • Extra: Torinói Nemzeti Autómúzeum

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

zápor
24 °C
17 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?