A Lotus gyártja majd a Renault-Infiniti sportkocsikat?

2012. augusztus 9. (csütörtök)

Elmélyítené kapcsolatát a Nissan és a Lotus, aminek a Renault Alpine lehet a haszonélvezője.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Már hosszú ideje igen jó kapcsolatot ápol a Lotus és a Nissan, a GT-R felfüggesztésének fejlesztésében is részt vettek az angolok, és az Inifniti Emerg-E szuperautó-tanulmány sem más, mint egy Lotus Evora 414E egyedi karosszériával ellátva. Ebből kiindulva sokan azt rebesgetik, hogy ha megvalósul az Infiniti szuperautója, akkor azt a Lotus fogja gyártani.


Eddig nincs semmi meglepetés, hiszen kézenfekvő a dolog, ráadásul a Lotus már korábban is csinált ilyet. Az Opel számára készítette a Speedstert, de a Tesla Roadsterhez is odaadták az alumínium vázukat. Az igazi hír ezzel kapcsolatban, hogy úgy tűnik, a Renault Alpine feltámasztásához is az angol kapcsolatot veszik igénybe. Több száz millió euró fejlesztési pénz elköltése helyett a Renault mérnökei fogják az Evora alumínium térvázát, és belerakják az 1,6 literes turbómotorjukat, illetve a 3,5 literes V6-ost – az új Alpine esetén 250-350 lóerő közötti teljesítmény lesz elérhető a hírek szerint.

Az Alpine A110-50 tanulmányt még a Renault meglévő versenyautó-csőváza köré építették fel, de ugyanezt a megjelenést könnyen tudnák adaptálni a Lotus alapokra is. Ha sikerül megegyezni a Lotus-szal, akkor könnyen lehet, hogy Audi TT árban tudják majd adni a sokkal erősebb, sokkal látványosabb autójukat a franciák. Ez egyelőre még a jövő zenéje, hiszen a Lotusnál most a tulajdonosváltás és a vezető(ség)váltás van napirenden.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Lotus gyártja majd a Renault-Infiniti sportkocsikat?

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
23 °C
7 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér