Kétféle sportkocsi piacra dobását tervezi a dán Agile Automotive, a közös vonás mindkettőben a karbon váz és a Toyota-eredetű motorok használata. Az SC122 elnevezésű konstrukciónál karosszéria is van, ennél alaphelyzetben 3,5 literes, 425 lóerős kompresszoros V6-os kerül az ülések mögé, de ha a kedves ügyfél inkább a szívómotorokat szereti, akkor kaphat olyat is.

Amíg az utcai változatban csak ötfokozatú, kézi kapcsolású váltó kerül, a versenyautó kivitelbe 7 fokozatú szekvenciális egység is rendelhető. A nagy motoros, karosszériás SC122-es saját tömege egyébként 850 kg.

Sokkal radikálisabb konstrukció az SCX elnevezésű alkotás, amelynél gyakorlatilag a csupasz karbonvázat kapja az ügyfél, és a tömeg leszorítása érdekében itt csak négyhengeres motort használnak – a kompresszoros 2,0 literes blokk 180 vagy 250 lóerős hangolásban kérhető. A mindössze 600 kg tömegű Sports Car Extreme elnevezésű alkotásra már megszerezték az európai típusbizonyítványt, tehát akár Magyarországon is forgalomba helyezhető.

Egyelőre még csak a megrendeléseket gyűjtik, a sorozatgyártás később kezdődik.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!