Az Infiniti márka egy QX80-as szabadidő-autót biztosít a 2020-as Rebelle Rally-n induló Nicole Wakelin/Alice Chase párosnak, persze nem szériaállapotában, hanem a Calmini Products által átépítve.

Megerősítették a kormányösszekötőket, vastagabb védőlemezekkel burkolták be az alvázat, 7,5 centivel növelték meg a hasmagasságot, részben a felfüggesztés módosításával, részben a nagyobb átmérőjű kerekek által, az első-hátsó lökhárítókat acélból készült darabokra cserélték, így nem okoz majd gondot, ha le- vagy épp fennakadnak.

Az utastérben megtartották a hűthető-fűthető üléseket, nem nyúltak az 5,6 literes lökettérfogatú, 400 lóerős V8-ashoz, a hétfokozatú automatikus váltóhoz és az összkerékhajtáshoz. A csomagteret megtölti a két darab teljes értékű pótkerék, az utasok keze ügyébe még porral oltó került, és természetesen nem hiányozhat a bukókeret sem az utastérből.

A Lexus gyári mérnökei az LX570-esből készítették el a J201 névre hallgató járművet – az URJ201 gyári kódból származik az elnevezés – amelyet Rachelle Croft és Taylor Pawley hajt majd a Rebelle Rally-n.

Itt már komolyan belenyúltak a konstrukcióba, a V8-as teljesítményét kompresszor segítségével növelték 550 lóerőre, megerősített/módosított áttételezésű differenciálműveket szereltek a tengelyekre, amelyeket megerősített lengőkarok tartanak. Itt is módosították a lökhárítókat úgy, hogy ne okozzon gondot a fennakadás, masszív védőlemezeket építettek az alvázra.

A Lexus J201 belsejébe nem került bukókeret, épp csak egy tárolórendszer a raktérpadlóra, azért, hogy felette a versenyzők kutyája tudjon kényelmesen utazni. Az egy szem pótkerék kívülre került, mellé még két kanna benzint helyeztek.