A világpremier alkalmával még nem közölték a teljes árlistát, csak annyit árultak el a far-középmotoros Chevrolet Corvette C8-asról, hogy 60 ezer dollár alatt lesz az indulóár, amely elképesztően alacsony egy ilyen tudású sportkocsitól. Mindez pedig a nagy darabszámoknak köszönhető, ugyanis az új sportkocsi nem egy önálló fejlesztés, hanem a GM Global B elnevezésű, elsősorban elektromos autók számára kifejlesztett architektúráját használja – épp csak villanymotor helyett 6,2 literes szívó V8-as hajtja a hátsó kerekeket.

A következő generációs Chevrolet Bolt (Európában Opel Ampera-e) is a Global B-t használja, de a konszern több más villanyautót is kínál majd ezen az alapon, a Corvette C8 tehát pár éven belül egy milliós darabszámban készülő padlólemez része lesz. Ennek különlegessége, hogy az autó részegységei nem csak kábeleken, de vezetékmentes kapcsolaton át is kommunikálnak egymással – a GM hadiipari beszállítók segítségével igyekszik garantálni a rendszer biztonságát. A Global B padlólemeznek köszönhetően egyébként elektrifizált Corvette is lesz majd a kínálatban, például orr-villanymotorral tudnak összkerékhajtást megvalósítani, de akkumulátoros-elektromos változat érkezése is elképzelhető.