A DS3 Racing-gel a Citroen Sport mérnökei bebizonyították, hogy igenis tudnak közúton is élvezetesen vezethető gépet alkotni, úgyhogy mostmár gőzerővel dolgoznak a következő autón, amivel az egész autós világot meg akarják lepni.

A Citroen DS4 Racing megjelenése önmagában még nem lenne nagy dobás, az amúgy választhatónál is nagyobb méretű felniket kap a magas építésű autó. A technikája azonban nagyon ütő lesz, hiszen 300 lóerős, összkerékhajtású motor-hajtáslánc kerül a karosszéria alá. Egészen pontosan az történik, hogy a HYbrid4 elektromos hátsó tengelyt összeházasítják az 1,6 literes, 207 lóerős benzines turbómotorral, és a rend kedvéért a hibrid hajtást a takarékosság helyett inkább a lehető legjobb gyorsító képesség irányába hangolják. Az eredmény egy olyan forró ferdehátú lehet, ami a szabványos mérésen kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint mondjuk egy dízel DS4-es. Ahol CO2 alapon megy az autó adózás, nagy sikerre számíthat.

Húsz colos felniket kap a DS4 Racing - és állítólag hibrid hajtást Húsz colos felniket kap a DS4 Racing – és állítólag hibrid hajtást