Már korábban bejelentette a Hoonigan, hogy a gumifüstös Gymkhana sorozat 2021-es epizódjainál Travis Pastrana lesz a pilóta, az autónál pedig visszatérnek az első két epizódban szereplő Subaruhoz. Az amerikai forgalmazó mérnökei is segítettek a valaha volt legvadabb WRX STI megépítésében. A rali és ralikrossz-tapasztalatokat felhasználva készítették el a kaszkadőrmutatványokra optimalizált járművet a Vermont SportsCar műhely segítségével.

Fényezetlenül hagyják a teljes egészében karbonból készített karosszériát, az extrém légterelők légcsatornában optimalizáltak és nagy tempónál jelentősen növelik a tapadást, különösen hosszú rugóutakat valósítottak meg, az egyedi turbós boxermotornál pedig katalizátor híján hatalmas lángokat köpköd.

A Subaru Motorsport USA versenyzője, Travis Pastrana már túl van az első teszteken az autóval, amelyek után a könnyű uralhatóságot emelte ki. Hamarosan indul az új Gymkhana film(ek) forgatása.