A legsportosabb Mercedes SUV

2016. március 25. (péntek)

A fejlesztés kezdetétől fogva számoltak a GLC kupéval is, ezért lett olyan sportos megjelenésű ez a karosszéria.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem véletlen, hogy az eggyel nagyobb GLE típusnál a kupé egy kicsit ducinak tűnik, hiszen a tervezőknek a meglévő karosszériával kellett dolgozniuk. Ezzel szemben a GLC-nél már kezdettől fogva benne volt a pakliban, hogy kupé is lesz belőle, ennek megfelelően lett olyan hosszú a tengelytávolság, illetve ezért van a számottevő, +6 centis hossz- és -4 centis magasságbeli eltérés a GLC Coupé esetén.


Lényegében változtatások nélkül került sorozatgyártásba a 2015-ös Sanghaji Autószalonon bemutatott tanulmány, amelyet a Mercedes szabadidő-autói között sportkocsinak tartanak, ennek megfelelően sportosabb a futómű hangolása, és közvetlenebb áttételezésű a kormánygépe a kombi GLC-hez képest. Két feláras felfüggesztés is van, az egyiknél elektronikus a lengéscsillapítás, a másik légrugós.

Európában a 2,1 literes dízel (170 vagy 204 LE) és a 211 lóerős 2,0 literes benzinessel indul a forgalmazás idén ősszel, és még az év vége előtt csatlakozik ezekhez a Mercedes-AMG GLC 43. A V8-as biturbóval szerelt 63-as modellre várhatóan a jövő év közepéig kell várnunk, egyszerre dobják majd piacra a hálózatról tölthető hibrid változattal – utóbbival kapcsolatban 320 lóerős rendszerteljesítményt és 30 km elektromos hatótávolságot pletykálnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A legsportosabb Mercedes SUV

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér