Amíg a személyautóknál egyértelműen a hibrid hajtásra szavazott a Toyota, a pickupoknál és terepjáróknál még kitart a dízelek mellett. A Landcruiser modell például most kapja a Hiluxban debütált 1GD-FTV motorkóddal rendelkező továbbfejlesztett 2,8 literes turbódízelt, amely a korábbinál (177 LE/450 Nm) nagyobb teljesítménnyel (204 LE/500 Nm) és 17%-kal alacsonyabb szabványos fogyasztással rendelkezik. Az új dízellel párhuzamosan kapja meg a Safety Sense 2.0 vezetőtámogató-rendszert a Toyota Landcruiser, ami gyalogos (mindig) és kerékpáros (nappal) felismeréssel rendelkező vészféksegédet, sávelhagyás-figyelőt, táblafelismerőt tartalmaz. A 9 colos képátlójú érintőképernyős fejegység mindenféle telefoncsatlakoztatási megoldást támogat.