A következő Imprezával jön az új Subaru építőkészlet

2016. március 9. (szerda)

A Genfi Autószalonon az ötajtós, SUV-körítésű formában mutatták meg az új kompakt Subarut, amely egy új korszak kezdetét is jelenti.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Jelenleg épp hiányzik az európai piacról a Subaru Impreza típusa, a szabadidő-autós körítésű modell egyszerű XV-ként, a nagy teljesítményű változat pedig WRX STi-ként vásárolható meg, és akkor még ott van a Levorg néven futó kombi. A típusnév visszatérésére a modellváltással számíthatunk.


Most azonban még nem tudunk ennyire előreszaladni, hiszen az Észak-Amerikában tanulmányozott lépcsős hátú után most a szabadidő-autós körítésű, kissé emelt hasmagasságú változatot ismerhettük meg Genfben, világoskék fényezéssel és a mostaninál látványosabb részletekkel. Nem látszik, de most már azt is tudjuk, hogy teljesen új moduláris alapra építik fel a következő generációs Imprezát, amely hamarosan az összes Subaru alatt szolgál majd.

Mindez része annak, hogy a – hamarosan 100 százalékban - tulajdonos Toyota konszern új alapra helyezi autógyártását, padlólemezek helyett több moduláris alapot készít, ahol az A oszlop alsó részéig bezárólag tart a közös alkatrészek zónája, ahogy jelen esetben is. A Subaru-specifikus alapnál annyi az eltérés, hogy figyelembe vették a boxermotorok széles és lapos elhelyezkedését, illetve itt alaphelyzetben is helyet hagynak a kardánalagútnak. Az új moduláris alap benzin és dízelmotornak (nagyobb helyigényű kipufogórendszer), valamint akkumulátoroknak is helye biztosít.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A következő Imprezával jön az új Subaru építőkészlet

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér